Jak mogę złożyć reklamację?
Wszystkie reklamacje Ilościowe/Jakościowe/Logistyczne prosimy zgłaszać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta korzystając z preferowanej metody kontaktu:
- Formularz kontaktowy
- Infolinia – 801 000 103
- Email: bok@rawlplug.com
Każde zgłoszenie, niezależnie od jego rodzaju, powinno posiadać wszystkie potrzebne informacje, które znajdą Państwo poniżej. Przesłanie poprawnego zgłoszenia znacząco ułatwi i przyśpieszy całość procesu reklamacyjnego.
Reklamacja – Ilościowa
Reklamacja z tytułu ilości powinna zostać zgłoszona do Biura Obsługi Klienta nie później niż po 7 dniach od dnia otrzymania dostawy zamawianego towaru.
- Indeks/EAN
- Ilość (nadwyżki lub braku)
- Numer dokumentu sprzedażowego (DD lub FK)
- Oczekiwanie klienta po uznaniu reklamacji:
- Brak – Korekta lub wysyłka brakującej części
- Nadwyżka – Zwrot lub faktura dodatkowej części
Reklamacja – Jakościowa
Reklamacja z tytułu jakości towaru powinna zostać zgłoszona do Biura Obsługi Klienta nie później niż po miesiącu od dnia zauważenia wady produktu.
- Indeks/EAN
- Ilość
- Numer dokumentu sprzedażowego (DD lub FK)
- Opis wady
- Zdjęcie z widoczną wadą
- W przypadku produktów chemicznych potrzebne jest również podanie numeru partii, daty oraz KJ jeżeli widnieją na kartonach
- Oczekiwanie klienta po uznaniu reklamacji (korekta lub wymiana)
Reklamacja – Logistyczna
Reklamacja z tytułu logistycznego (uszkodzenie towaru podczas transportu) powinna zostać zgłoszona do Biura Obsługi Klienta nie później niż po 7 dniach od dnia otrzymania dostawy zamawianego towaru.
- Spisany protokół z przewoźnikiem (Klient ma możliwość wezwania przewoźnika do 7 dni od daty dostawy w celu spisania protokołu uszkodzeń)
- Indeks
- Ilość
- Numer dokumentu sprzedażowego (DD lub FK)
- Pełny opis uszkodzenia (widoczny przy dostawie bądź rozpakowaniu)
- Zdjęcie z widocznym uszkodzeniem
- Oczekiwanie klienta po uznaniu reklamacji (korekta lub wymiana)